Akdeniz Üniversitesi DSpace

İlköğretim yedinci sınıf öğrencileri için farklılaştırılmış matematik öğretiminin akademik başarıya etkisi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Delice, Tevfik
dc.date.accessioned 2021-11-04T16:30:57Z
dc.date.available 2021-11-04T16:30:57Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://acikerisim.akdeniz.edu.tr/xmlui/handle/123456789/4740
dc.description.abstract Bu çalışma ilköğretim yedinci sınıf çember ve daire konusunun öğretiminde, farklılaştırılmış matematik öğretimi uygulamasının öğrencilerin matematik başarılarına ve matematik tutumlarına olan etkilerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Araştırmanın deseni grup ön test-son test deseni olarak belirlenmiştir. Deney grubunda farklılaştırılmış öğretim uygulaması yapılırken, kontrol grubunda geleneksel öğretim yöntemleri kullanılmıştır. Araştırmaya deney grubunda 19, kontrol grubunda 19 olmak üzere toplam 38 yedinci sınıf öğrencisi katılmıştır. Verilerin toplanması için matematik başarı testi ve matematik tutum ölçeği kullanılmıştır. Verilerin analizi sonucunda farklılaştırılmış öğretim uygulamasının öğrencilerin matematik başarılarını ve matematik tutumlarını artırmada olumlu bir etkiye sahip olduğu belirlenmiştir. en_US
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Farklılaştırılmış öğretim, Matematik başarısı, Matematik Tutumu en_US
dc.title İlköğretim yedinci sınıf öğrencileri için farklılaştırılmış matematik öğretiminin akademik başarıya etkisi en_US
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis en_US
dc.contributor.department İlköğretim en_US
dc.contributor.consultantID Sinem Sezer Evcan en_US
dc.contributor.institute Eğitim Bilimleri Enstitüsü en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

DSpace'de Ara


Göz at

Hesabım