Akdeniz Üniversitesi DSpace

Sağlıklı yaşam tesislerinde (SPA) müşteri memnuniyeti: Antalya’daki 5 yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Iskhakova, Lyaysan
dc.date.accessioned 2022-06-01T07:54:58Z
dc.date.available 2022-06-01T07:54:58Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://acikerisim.akdeniz.edu.tr/xmlui/handle/123456789/5332
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı, sağlık turizminin bir ayağı olan ve Antalya'da niteliği ve niceliği her geçen gün artmakta olan 5 yıldızlı otel bünyesindeki SPA işletmelerinin yapısını incelemek ve müşteri memnuniyetini ortaya koymaktır. Ayrıca tesislere gelen misafirlerin memnuniyet düzeylerinin belirlenerek sunulan hizmetin değerlendirilmesi ve bir durum tespiti yapılması amaçlanmıştır. Bu amaçla Antalya'daki 5 yıldızlı oteller bünyesinde faaliyet gösteren SPA işletmelerinden 8 tanesi seçilmiş ve işletmeden SPA hizmeti almış kişilerle yüz yüze görüşülerek hazırlanan anket formu uygulanmıştır. Anket formunda toplam 36 adet soru bulunmaktadır. Veri analizleri SPSS 13.0 paket programı ile gerçekleştirilmiştir. Analiz sonuçları Antalya ilindeki 5 yıldızlı oteller bünyesinde faaliyet gösteren SPA işletmelerinde müşteri memnuniyetinin oldukça yüksek olduğunu ortaya koymuştur. Bununla birlikte özellikle SPA işletmelerinin denetimi ve kayıt altına alınması konularında çalışmalar yapılması önerilmektedir. en_US
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Sağlıklı yaşam tesislerinde (SPA) müşteri memnuniyeti: Antalya’daki 5 yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama en_US
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis en_US
dc.contributor.department Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik en_US
dc.contributor.consultantID Boran Toker en_US
dc.contributor.institute Sosyal Bilimler Enstitüsü en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

DSpace'de Ara


Göz at

Hesabım