Akdeniz Üniversitesi DSpace

Kabul ve kararlılık terapisi temelli psikoeğitim programının pandemi sürecinde üniversite öğrencilerinin duygu düzenleme güçlüğüne ve bilinçli farkındalığına etkisi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Dede, Şule
dc.contributor.author Dede, Şule
dc.date.accessioned 2024-01-03T07:44:56Z
dc.date.available 2024-01-03T07:44:56Z
dc.date.issued 2022
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://acikerisim.akdeniz.edu.tr/xmlui/handle/123456789/7295
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Kabul ve kararlılık terapisi temelli psikoeğitim programının pandemi sürecinde üniversite öğrencilerinin duygu düzenleme güçlüğüne ve bilinçli farkındalığına etkisi en_US
dc.title Kabul ve kararlılık terapisi temelli psikoeğitim programının pandemi sürecinde üniversite öğrencilerinin duygu düzenleme güçlüğüne ve bilinçli farkındalığına etkisi en_US
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis en_US
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis en_US
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri en_US
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri en_US
dc.contributor.consultantID Yıldız, Evrim Çetinkaya. en_US
dc.contributor.consultantID Yıldız, Evrim Çetinkaya. en_US
dc.contributor.institute Eğitim Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.contributor.institute Eğitim Bilimleri Enstitüsü en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

DSpace'de Ara


Göz at

Hesabım