Akdeniz Üniversitesi DSpace

Fijital pazarlamada tüketici algıları : pazarlama ve reklamcılık bölümü öğrencileri örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Birdane, Mehmet Ali
dc.date.accessioned 2024-06-03T08:01:51Z
dc.date.available 2024-06-03T08:01:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://acikerisim.akdeniz.edu.tr/xmlui/handle/123456789/7484
dc.description.abstract Özellikle yeni medya unsurlarının giderek yaygınlaşmasıyla beraber dijital medya pazarının hem harcama hem de kitle boyutuyla büyük bir hızla büyüdüğü görülmektedir. Sosyal medya ile birlikte dijital pazarlama ve reklamcılık faaliyetleri için 2022 yılı sonu itibariyle ABD'nin 80,67 milyar dolar, Çin'in ise 80,55 milyar dolar harcama yapacağı tahmin edilmektedir (Statista, 2022). Bu harcamaların büyüklüğü, diğer ülkelerin katılımı ve farklı dijital ortamlarda yapılan pazarlama harcamalarıyla birlikte düşünüldüğünde daha net görülecektir. Bunun yanında yapılan pazarlama harcamaları yalnızca dijital ortama yönelik değil aynı zamanda fiziksel ortama yönelik de gerçekleşmektedir. Basılı gazetelerde, billboardlarda, otobüs duraklarında, mağazalarda vb. alanlarda verilen reklamlar bu duruma örnek gösterilebilir. Geleneksel pazarlama tekniği olan fiziksel pazarlamanın ve yeni medya kullanımındaki rakamlarla birlikte yükselen dijital pazarlamanın birlikte kullanılması ise fijital pazarlama kavramını ortaya çıkarmıştır. Yeni bir pazarlama tekniği olarak görülebilecek fijital pazarlama özellikle covid-19 salgını sürecinde önemli bir başlık olarak ön plana çıkmıştır. Bu araştırmada pazarlama alanına hizmet eden medya ve iletişim programı öğrencilerinin fijital pazarlamaya yönelik algılarının tespit edilmesi amaçlanmıştır.. en_US
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Fijital pazarlamada tüketici algıları : pazarlama ve reklamcılık bölümü öğrencileri örneği en_US
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis en_US
dc.contributor.department Halkla İlişkiler ve Tanıtım en_US
dc.contributor.consultantID Ayhan, Ahmet. en_US
dc.contributor.institute Sosyal Bilimler Enstitüsü en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

DSpace'de Ara


Göz at

Hesabım