Akdeniz Üniversitesi DSpace

Kabul ve kararlılık terapisi temelli psikoeğitim programının pandemi sürecinde üniversite öğrencilerinin duygu düzenleme güçlüğüne ve bilinçli farkındalığına etkisi

Show simple item record

dc.contributor.author Dede, Şule
dc.contributor.author Dede, Şule
dc.date.accessioned 2024-01-03T07:44:56Z
dc.date.available 2024-01-03T07:44:56Z
dc.date.issued 2022
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://acikerisim.akdeniz.edu.tr/xmlui/handle/123456789/7295
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.publisher Akdeniz Üniversitesi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Kabul ve kararlılık terapisi temelli psikoeğitim programının pandemi sürecinde üniversite öğrencilerinin duygu düzenleme güçlüğüne ve bilinçli farkındalığına etkisi en_US
dc.title Kabul ve kararlılık terapisi temelli psikoeğitim programının pandemi sürecinde üniversite öğrencilerinin duygu düzenleme güçlüğüne ve bilinçli farkındalığına etkisi en_US
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis en_US
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis en_US
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri en_US
dc.contributor.department Eğitim Bilimleri en_US
dc.contributor.consultantID Yıldız, Evrim Çetinkaya. en_US
dc.contributor.consultantID Yıldız, Evrim Çetinkaya. en_US
dc.contributor.institute Eğitim Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.contributor.institute Eğitim Bilimleri Enstitüsü en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account