Özet:
Bu çalışmada, Antalya ili Konyaaltı ilçesinde Millî Eğitim Bakanlığı'na bağlı devlet okullarında görev yapan eğitim yöneticilerinin Pandemi döneminde eğitim yöneticilerinin liderlik becerilerine ilişkin görüşleri incelenmiştir. Araştırma nitel araştırma yönteminin durum çalışması desenindedir. Çalışmada, Antalya ili Konyaaltı ilçesinde Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı devlet okullarında görev yapan, 10 okul müdürü örneklem olarak seçilmiştir. Araştırmada veri toplama aracı olarak yarı yapılandırılmış görüşme formu kullanılmıştır. Görüşme verilerinin çözümlenmesinde içerik analizi yapılmış olup katılımcı görüşlerinden oluşan tema ve alt temalar oluşturulmuştur. Araştırma sonucunda eğitim yöneticilerinin liderlik becerilerini enformasyon becerileri, teknolojiyi kullanma becerileri, iletişim becerileri ve akademik bilgilerin etkilediği tespit edilmiştir. Eğitim yöneticilerinin pandemi süreci boyunca eğitim kurumlarını pek kullanamadığı görülmüştür. Eğitim yöneticileri, hizmet içi eğitimlere katılarak eksikliklerini giderebilirler önerisinde bulunulmuştur.